Dieta cu mere: slăbești 3 kilograme în 5 zile!

Ai o petrecere la care să participi într-o săptămână, dar tot trebuie să slăbești cel puțin 3 kilograme pentru a te încadra în rochia ta preferată? Ei bine, avem un plan pentru a pierde până la 3 kilograme în 5 zile! Tot ce trebuie să faceți este să urmați planul de dieta cu mere.

De ce mere? Merele ajută la scăderea în greutate, luptă împotriva cancerului, reduc riscul de diabet de tip 2, previn formarea calculilor biliari, măresc imunitatea și previn dezvoltarea cataractei. Acesta este un fruct foarte util, care vă va ajuta să pierdeți în greutate și, de asemenea, să vă îmbunătățiți starea generală de sănătate.

Dacă decideți să urmați dieta cu mere, cea mai mare parte a meselor dvs. va include mere. Va trebui să mănânci mere la micul dejun, prânz și cină. Și da, ca răsfăț, vei mânca și mere. Ei bine, ce crezi? Credem că dacă îți plac merele, această dietă nu va fi prea grea pentru tine.

Cum funcționează această dietă? Merele sunt bogate în minerale, vitamine, fibre și au, de asemenea, foarte puține calorii (80-100 de calorii în funcție de mărimea fructului). Fibrele din măr se leagă de moleculele de grăsime, prevenind absorbția grăsimilor. Grăsimile legate de fibre sunt apoi excretate direct din corp. În plus, merele te fac să te simți mai plin de mult timp. Fără foame și mâncare excesivă!

Planul de 5 zile pentru dieta cu mere

Ziua 1

  • Mic dejun: 2 mere
  • Prânz: 1 măr
  • Cina: 3 mere

Ziua 2

  • Mic dejun: 1 măr și un pahar de lapte degresat sau lapte de soia (dacă este sensibil la gluten)
  • Prânz: O salată de mere și verdeață cu doi morcovi și jumătate de sfeclă roșie este ideală. Faceți un sos de salată ușor cu frunze de mentă, muștar Dijon, ulei de măsline, sare și piper.
  • Cina: 2 mere

Ziua 3

  • Mic dejun: 1 măr + 1 felie de pâine multigrain + omletă
  • Prânz: 1 măr + salată de Bengal gram cu castraveți , roșii, ceapă, frunze de mentă, sare și piper.
  • Gustare de seară: 1 cană de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi
  • Cina: 1 măr + slănină de curcan, morcovi și salată de broccoli sau 1 măr + supă de linte

Ziua 4

  • Mic dejun: 1 măr + smoothie cu kale
  • Prânz: 1 măr + legume la grătar sau 1 măr + supă limpede de legume
  • Gustare de după-amiază: 1 bol mic de pepene verde sau 1 portocală
  • Gustare de seară: 1 ceașcă de ceai verde
  • Cina: 1 măr + folie de salată vegetariană sau 1 măr + sfeclă roșie și țelină

Ziua 5

  • Mic dejun: 1 măr + 1 ou fiert sau 1 măr + sticlă fiartă suc de tărtăcuță
  • Prânz: 1 măr + legume la grătar sau 1 măr + supă limpede de legume
  • Gustare de după-amiază: 2 migdale sau 1 piersică
  • Gustare de seară: 1 ceașcă de ceai verde + 1 biscuit digestiv
  • Cina: 1 măr + pește copt și sparanghel sau 1 măr + chili de fasole cu capsicum

Alimente de mâncat la dieta cu mere

  • Fructe și legume – fructe de sezon, fructe locale, legume cu frunze verzi și legume colorate.
  • Proteine ​​- Pui fără piele, pește, ouă, bucăți slabe de curcan și carne de vită, tofu, ciuperci și bucăți de soia.
  • Produse lactate – lapte cu conținut scăzut de grăsimi, iaurt cu conținut scăzut de grăsimi și brânză (în cantități limitate).
  • Ierburi și condimente – frunze de coriandru, frunze de menta, rozmarin, cimbru, mărar, fenicul, petale de trandafir, ghimbir, usturoi si ceapa pudra, coriandru și chimen pudră, turmeric, pudră de chili, garam masala, schinduf, semințe de muștar, etc.
  • Pâine & Biscuiți – pâine și biscuiți multicereale sau integrale.
  • Grăsimi și uleiuri – Ulei de măsline, ulei de tărâțe de orez, ulei de canola, ghee și ulei de muștar. Toate în cantități limitate.
  • Băuturi – Sucuri de fructe proaspete, apă proaspătă de cocos, zeamă, băuturi detoxifiante, sucuri de legume proaspete și smoothie-uri.

Alimente de evitat când țineți dieta cu mere

  • Grăsimi și uleiuri – Untură, unt, ulei de cocos, maioneză și dalda.
  • Băuturi – Sucuri de fructe ambalate, apă de cocos ambalată, băuturi carbogazoase și alcool.
  • Proteine ​​- Pui cu piele, carne procesată, carne de vită și carne de porc.
  • Produse lactate – Cremă de brânză sau brânză în cantități excesive, lapte cu conținut ridicat de grăsimi și iaurt cu conținut ridicat de grăsimi.

DISCLAIMER:

Acest articol este destinat numai scopurilor generale de informare și nu abordează circumstanțele individuale. Nu înlocuiește sfatul sau ajutorul profesionist și nu ar trebui să se bazeze pe acesta pentru a lua decizii de niciun fel. Orice acțiune pe care o întreprindeți cu privire la informațiile prezentate în acest articol este strict pe propria răspundere și risc!

Lasă un comentariu