Dieta daneză: Poți slăbi până la 15 kg în 13 zile

Dieta daneză este o metodă excelentă pentru pierderea în greutate și detoxifierea organismului. Este foarte eficient și duce adesea la o pierdere de două cifre de kilograme în doar 13 zile. Datorită slăbirii foarte rapide, utilizarea sa este limitată la 13 zile. A fost proiectată de medicii danezi într-un spital și este adesea numită dieta spitalului danez . Efectele care au fost realizate la spital au fost de la 5-15 kilograme în doar 13 zile.

Rezultatele sunt evidente chiar de la început, dar încă o dată, doar cei mai persistenți vor supraviețui la sfârșitul dietei.

Această dietă are ca rezultat arderea foarte rapidă a grăsimilor și eliberarea fluidelor corporale. Oamenii care au folosit deja această dietă spun că continuă să slăbească după ce au terminat dieta de 13 zile.

Deoarece dieta este foarte riguroasă, este foarte important ca persoana care dorește să o folosească să fie sănătoasă sau cel mai bine este să consultați un medic înainte de a începe o dietă.

Cum funcționează dieta daneză?

E foarte simplu. În timpul acestei diete, cantitățile de energie sunt de doar 600 de calorii pe zi , creând astfel un deficit caloric imens care duce la pierderea rapidă în greutate. Dacă vă calculați necesarul zilnic de energie, veți vedea că, în medie, cerințele zilnice pentru bărbații și femeile adulte care nu sunt activi fizic sunt în jur de 1500 – 2500 de calorii pe zi. 

Mâncând doar 600 de calorii pe zi, corpul dumneavoastră va ajunge într-o stare de deficit caloric și va folosi rezervele de grăsime pentru energia de care aveți nevoie pe tot parcursul zilei. Prin urmare, această dietă este potrivită pentru persoanele care au obezitate abdominală (sau au o cantitate mare de grăsime abdominală). În acest fel, veți pierde din greutatea dorită.

Dieta daneză este una dintre cele mai restrictive diete și nu vă permite să încălcați nicio regulă, deoarece atunci va trebui să întrerupeți imediat această dietă. Dacă luați, de exemplu, o singură bucată de bomboane sau gumă de mestecat, este mai bine să opriți imediat această dietă și să încercați din nou după șase luni. Credeți sau nu, dacă încălcați o singură regulă, aceasta poate reduce eficacitatea dietei și eforturile vor fi în zadar.

Deci, dacă alegeți această dietă, fiți persistenți și nu vă permiteți să încălcați regulile. Această dietă durează de obicei 13 zile, dar nu trebuie să fii atât de lungă, așa că ești liber să o întrerupi atunci când ești mulțumit de efect. Dacă aveți greață, amețeli sau alte simptome neașteptate, trebuie să încetați să utilizați această dietă și să vă adresați medicului dumneavoastră.

Regulile dietei daneze

Dieta daneză implică anumite reguli care vor îmbunătăți eficiența dietei. Aceste reguli includ:

  • Fără gustări! Aveți voie doar mesele principale (micul dejun, prânzul și cina). Nu mâncați între mese.
  • Când ți-e foame, bea apă, pentru că te va ajuta să atenuezi foamea. La urma urmei, este foarte important să beți suficientă apă în timpul zilei.
  • Mesele trebuie să fie strict programate. Micul dejun trebuie să fie la 8 dimineața, prânzul între orele 13:00 și 14:00 și cina între 5:00 și 6:00. Nu mâncați după ora 18:00.
  • Nu consumați alimente care nu sunt specificate în planul de dietă danez.
  • Evitați să consumați diferite tipuri de gustări (chipsuri, popcorn și bomboane)

Dieta daneză – plan de masă

Ziua 1

  • Mic dejun: 1 ceașcă de cafea + 1 cub de zahăr
  • Prânz: 2 ouă fierte + 400 g spanac + 1 roșie
  • Cină: 200 g friptură de vită + 1 salată cu ulei și suc de lămâie

Ziua 2

  • Mic dejun: 1 ceașcă de cafea + 1 cub de zahăr
  • Prânz: 250 g șuncă + 1 cutie de iaurt natural
  • Cina: 200 g friptură de vită + 1 salată cu ulei și suc de lămâie

Ziua 3 – dieta daneză

  • Mic dejun: 1 ceașcă de cafea + 1 cub de zahăr + 1 felie de pâine prăjită
  • Prânz: 2 ouă fierte + 1 felie de șuncă + 1 salată
  • Cină: țelină fiartă + 1 roșie + 1 fruct proaspăt (măr, pere, portocală )

Ziua 4

  • Mic dejun: 1 ceașcă de cafea + 1 cub de zahăr + 1 felie de pâine prăjită
  • Prânz: 200 ml suc de portocale + 1 cutie de iaurt natural
  • Cina: 1 ou fiert tare + 1 morcov curățat + 250 g brânză de vacă

Ziua 5

  • Mic dejun: 1 morcov mare, prăjit
  • : 200 g cod aburit cu suc de lămâie + 1 lingură cu unt
  • Cină: 200 g friptură de vită + 1 țelină curățată

Ziua 6 – dieta daneză

  • Mic dejun: 1 ceașcă de cafea + 1 cub de zahăr + 1 felie de pâine prăjită
  • Prânz: 2 ouă fierte + 1 morcov mare fricat
  • Cină: 1/2 pui + 1 salată cu ulei și suc de lămâie

Ziua 7

  • Mic dejun: 1 cană de ceai neîndulcit
  • Prânz: nimic (bea multă apă, ajută!)
  • Cină: 200 g friptură de miel + 1 măr 

Ziua 8

  • Mic dejun: 1 ceașcă de cafea + 1 cub de zahăr
  • Prânz: 2 ouă fierte + 400 g spanac + 1 roșie
  • Cină: 200 g friptură de vită + 1 salată cu ulei și suc de lămâie

Ziua 9

  • Mic dejun: 1 ceașcă de cafea + 1 cub de zahăr
  • Prânz: 250 g șuncă + 1 cutie de iaurt natural
  • Cina: 250 g friptură de vită + 1 salată cu ulei și suc de lămâie

Ziua 10 – dieta daneză

  • Mic dejun: 1 ceașcă de cafea + 1 cub de zahăr + 1 felie de pâine prăjită
  • Prânz: 2 ouă fierte + 1 felie de șuncă + 1 salată
  • Cină: 1 țelină fiartă + 1 roșie + 1 fruct proaspăt (măr, pere, portocale)

Ziua 11

  • Mic dejun: 1 ceașcă de cafea + 1 cub de zahăr + 1 felie de pâine prăjită
  • Prânz: 200 ml suc de portocale + 1 cutie de iaurt natural
  • Cina: 1 ou fiert + 1 morcov curățat + 250 g brânză de vacă

Ziua 12

  • Mic dejun: 1 morcov mare
  • Prânz: 200 g cod aburit cu suc de lămâie + 1 lingură cu unt
  • Cină: 250 g friptură de vită + 1 țelină curățată

Ziua 13

  • Mic dejun: ceașcă de cafea + 1 cub de zahăr + 1 felie de pâine prăjită
  • Prânz: 2 ouă fierte + 1 morcov mare frecat
  • Cina: 250 g pui + 1 salată cu ulei și suc de lămâie

Care sunt efectele secundare ale dietei daneze?

Știm că beneficiul va fi pierderea în greutate, dar poate fi în detrimentul sănătății și al bunăstării dumneavoastră generale. Orice dietă extremă va provoca reacții adverse, conform Revistei anuale de sănătate publică și nutriție clinică ESPENCu dieta daneză, efectele secundare pot fi durabile sau chiar periculoase. O dietă strictă nu este bună pentru rinichi sau intestine, iar foamea poate duce și la leziuni ale creierului. Menționăm aici câteva dintre efectele secundare ale dietei daneze:

  • Lipsa de energie
  • Stres
  • Dureri de cap
  • Nervozitate
  • Greaţă
  • Dureri musculare
  • Deficiențe
  • Foame
  • Boală
  • Probleme la rinichi
  • Probleme intestinale
  • Probleme hepatice
  • Stare generală de rău

Merită încercată dieta daneză?

Practic, este corpul tău, deci trebuie să te hotărăști, dar ia întotdeauna decizia cu faptele la îndemână.

Dieta daneză este brutală, nu o pot nega și este foarte strictă; pentru a obține rezultatele promise, trebuie să o urmați de la început până la sfârșit fără abateri. S-ar putea să descoperiți că sănătatea voastră suferă și depinde de cât de sănătos sunteți pentru a începe, dacă ar trebui să încercați chiar această dietă.

ATENȚIE: Nu încercați niciodată dieta daneză fără sfatul medicului profesionist, mai ales dacă aveți afecțiuni medicale preexistente. Aceasta nu este o dietă care trebuie luată ușor și este cu siguranță una care vă va testa puterea voinței până la extrem.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x