Dieta militară: slăbești până la 10 kg într-o săptămână!

Dieta militară este o dietă de slăbit de trei zile care vă poate ajuta să slăbiți până la 10 kilograme într-o săptămână. Este un program rapid de slăbire care include trei zile dintr-un plan alimentar foarte specific urmat de patru zile de un plan mai puțin restrictiv, cu conținut scăzut de calorii. Puteți face dieta din nou și din nou în fiecare săptămână până când vă atingeți obiectivul de slăbire.

Dieta militară este o „combinație de alimente cu conținut scăzut de calorii, compatibile chimic, concepute să funcționeze împreună și să înceapă pierderea în greutate”, potrivit site-ului web al Dietei Militare. Cu toate acestea, nu există știință care să susțină aceste afirmații.

După cum spuneam, în dieta militară de trei zile, veți urma un plan specific timp de trei zile, apoi veți avea patru zile libere. Zilele libere sunt limitate la 1.500 de calorii de alimente preferabil sănătoase.

Dieta militară: meniu în primele 3 zile

Ziua întâi (1.400 de calorii)

  • Mic dejun:  o felie de pâine prăjită cu 2 linguri de unt de arahide, jumătate de grapefruit și cafea sau ceai negru
  • Prânz:  o felie de pâine sau pâine prăjită, o jumătate de conservă de pește ton și cafea neagră sau ceai
  • Cină: 85 de grame de carne, o cană de fasole verde, jumătate de banană, un măr mic și 1 cană de înghețată de vanilie

Ziua a doua (1.200 de calorii)

  • Mic dejun:  o felie de pâine prăjită, jumătate de banană și un ou gătit
  • Prânz:  1 cană de brânză de vaci (100 de grame), un ou fiert tare și cinci biscuiți sărați
  • Cină:  Doi cremwurşti (fără pâine), 1 cană de broccoli, jumătate de banană și 1 cană de înghețată de vanilie

Ziua a treia (1.100 de calorii)

  • Mic dejun:  o felie de brânză cheddar, un măr mic și cinci biscuiți sărați
  • Prânz:  o felie de pâine sau pâine prăjită și un ou gătit (ochi, jumări, fiert)
  • Cină: 1 conservă de ton, jumătate de banană și 1 cană de înghețată de vanilie
Dieta militară pe 3 zile - -plan alimentar

Dieta militară: ce mănânci în următoarele 4 zile

În timp ce acest plan alimentar constă în „patru zile libere”, asta nu înseamnă că planul tău alimentar va cădea de-a lungul drumului. De fapt, dieta militară oferă propriile sale recomandări prin intermediul unui „meniu cu patru zile libere”, care constă din 1.500 de calorii pe zi (ușor în creștere de la 1.100 la 1.400 în primele trei zile). Sunteți încă restricționat la aceleași alimente din listă, dar puteți adăuga două gustări pe zi.

Mesele sugerate în afara zilei sunt listate pe site-ul dietei și includ alimente precum un parfait de iaurt, o salată de proteine ​​și paste cu creveți și dovlecei.

Dieta militară este rea pentru tine?

Mulți nutriționiști și medici și-au exprimat îngrijorarea cu privire la dieta militară. Mai jos sunt multe dintre preocupările care au fost exprimate:

  • Mulți nutriționiști recomandă să nu cobori sub un aport de 1.200 de calorii
  • Oferă foarte puțină varietate nutrițională sau calitate a caloriilor. De exemplu, hot dog-urile și înghețata cu vanilie fac parte din plan
  • Efectele secundare pot include foamea, iritabilitatea sau concentrarea dificilă, ducând la un sistem imunitar slăbit
  • Susținătorii susțin că dieta vă va crește metabolismul, dar nu există dovezi științifice în acest sens
  • Exercițiile fizice pot fi dificile din cauza energiei reduse
  • Dietele moft ca acestea duc adesea la redobândirea rapidă a greutății față de pierderea în greutate pe termen lung.

Este recomandat să nu ții dieta mai mult de 4 săptămâni. Ritmul în care vei slăbi depinde de numeroși factori: alimentația pe care o vei adopta în celelalte 4 zile din săptămână, greutatea pe care o ai în momentul în care începi dieta, nivelul tău zilnic de activitate, moștenirea genetică și starea de sănătate.

DISCLAIMER:

Acest articol este destinat numai scopurilor generale de informare și nu abordează circumstanțele individuale. Nu înlocuiește sfatul sau ajutorul profesionist și nu ar trebui să se bazeze pe acesta pentru a lua decizii de niciun fel. Orice acțiune pe care o întreprindeți cu privire la informațiile prezentate în acest articol este strict pe propria răspundere și risc!

Lasă un comentariu